BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

~nuffnang~

pengikut saye

Friday 13 January 2012

♥ istimewa seorang wanita ♥


                                       
~ya Allah mengapa wanita selalu menangis...??


jawabnye:



kerana wanita itu unik..
Aku ciptakannya sebagai makhluk istimewa..,
Aku kuatkan bahunya utk menjaga ank2nya..,
Aku lembutkan hatinya untuk memberi rasa aman..,
Aku kuatkan rahimnya untuk menyimpan benih manusia..,
Aku teguhkan peribadinya utk terus berjuang pada saat yang lain menyerah..,        
Aku berikannya naluri utk mencintai ank2 dalam apa jua keadaan sekalipun..,
Aku kuatkan batinnya untk tetap menyayangi walau dikianati oleh teman..,
walau disakiti oleh "orang" yang dia sayangi..
wanita makhluk kuat,
Tetapi jika satu saat dia menangis,itu kerana Aku berikannya air mata utk membasuh luka batin dan memberi kekuatan baru.
"WANITA itu ISTIMEWA"

1 comments :

AJIB said...

hmm sbb tu wanita di beri segala keistimewaan kan kan hehe