BLOGGER TEMPLATES AND Zwinky Layouts »

~nuffnang~

pengikut saye

Wednesday, 18 July 2012

bawak handphone ke sekolah..?? PATOT KER ??


salam sejahtera dan salam satu malaysia..h0h0..
entry kali ney about pelajar dibenarkan membawa telefon bimbit ke sekolah..!
pat0t ker ??
tidakkah anda tahu bahawa ia mendatangkan kesan buruk kepada pelajar sekolah 
disebabkan penyalahan gunaan..!


Perkara ini antara yang terkandung dalam Draf Peraturan Pendidikan Displin Murid 2012, yang kini di peringkat akhir, sebelum dibawa kepada pejabat Peguam Negara dan diluluskan.
DATUK DR WEE KA SIONG / TIMBALAN MENTERI PELAJARAN
emmm..nak b0bel ape lagi kan..tunggu dan lihat jea la..=)
sekian,terima kaseh.

3 comments :

are_lin@yu said...

kalau tak bg pun dorang akan bwk jgk kn..hehe

nurhafizah shaffril said...

em...btol tu..tapi kalo kita benarkan..xke nanti dyeorang akn jadi lagi berani sehingga menghantar msg or maen game ketika sesi pembelajaran dijalankan..
~rasenye..xperlu kot..cukup la sekadar guna publik phone..=)

Ct Noraishah said...

aha..betul tu. memang xperlu pun dorang d benarkan bawak hp. dorang sekarang ni terlebih bijak huhu..